Waarom RolluikenOpMaat.NL?

 GRATIS thuisbezorgd
 
 Inmeten & Monteren
 
 
Voordelig
Al vanaf € 119,99

Garantie 
5 jaar garantie

Snel in huis
 Binnen 10 werkdagen*
 
Voorraad 
Alle artikelen ruim voorradig

 Achteraf betalen

 

Vertrouwd winkelen

Acceptance Mark
 
 

Verzendingen en retours

Navigeer hieronder naar het onderwerp van uw keuze: 


Verzending

Uw bestelling wordt, mits voorradig  binnen 1 tot 5 werkdagen bij u thuisbezorgd. Bezorging vindt plaats van maandag t/m vrijdag. Voorwaarde is dat u de bestelling heeft betaald. 

Verzendkosten

De verzending bij RolluikenOpMaat.NL is GRATIS! U betaald dus €0,- extra kosten, de prijzen die worden getoond zijn ALL-IN prijzen!

Niet op voorraad

Wij hebben alle producten ruim op voorraad, toch wil het wel eens gebeuren dat een product uit voorraad raakt. Indien de levertijd langer dan 5 werkdagen is, zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. U kunt dan kiezen voor een ander model, wachten op nieuwe voorraad of uw bestelling annuleren en uw geld terugvragen.
Wilt u zeker zijn dat uw product op voorraad is? Neem dan contact met ons op via: 085-4017989

Is afhalen mogelijk?

Afhalen is helaas niet mogelijk.

Hoe ontvangt u het product?

De producten worden geleverd als bouwpakket. Afmonteren ter plaatsen door onze gespecialiseerde monteurs is mogelijk tegen een meerprijs, hier kunt u voor kiezen bij het plaatsen van het product in de winkelwagen.

Artikelen ruilen of retourneren

De artikelen mogen binnen 7 dagen geruild of geretourneerd worden, als de artikelen en verpakking in goede staat en onbeschadigd zijn. Binnen 3 dagen na ontvangst van de retourzending, wordt het aankoopbedrag inclusief de verzendkosten aan u overgemaakt. De kosten van retourzending komen voor uw rekening. Voeg altijd een kopie van de originele factuur bij de zending!

Verkeerde bestelling

Wanneer u een verkeerd product heeft besteld is het mogelijk om dit naar ons te retourneren, dit kan naar het adres onderaan deze pagina. De verzendkosten die u maakt om de bestelling naar ons retour te sturen komen voor uw eigen rekening. De verzendkosten die wij eerder hebben gemaakt om het product aan u te verzenden zijn in dit geval voor onze rekening. Wij zullen dus het volledige aankoop bedrag crediteren op uw bankrekening. Voeg altijd een kopie van de originele factuur bij de zending!

Neem voordat u een zending retour stuurt altijd even contact met ons op, dit kan per email op klantenservice@theshopfactory.nl of telefonisch op telefoonnummer: 0854017989.

Verkeerde levering

Wanneer wij een ander product hebben geleverd dan uw heeft besteld dan kunt de bestelling naar ons retour sturen, dit kan naar het adres onderaan deze pagina. De verzendkosten die u maakt om de bestelling aan ons retour te sturen worden door ons gecrediteerd op uw rekening. De juiste bestelling wordt na ontvangst van de oude zo snel mogelijk verstuurd, uiteraard gebeurd dit ook weer op onze kosten. Voeg altijd een kopie van de originele factuur bij de zending!

Neem voordat u een zending retour stuurt altijd even contact met ons op, dit kan per email op klantenservice@theshopfactory.nl of telefonisch op telefoonnummer: 0854017989.

Levering niet compleet | Leveringen met een tekortkoming

Uiteraard doen wij ons uiterste best om ervoor te zorgen dat elke bestelling bij u in goede order wordt afgeleverd. Toch kan het helaas wel eens voorkomen dat een levering niet compleet is en er een onderdeel mist of dat een prodcut niet naar behoren werkt. Neem in deze gevallen altijd contact met ons op. Dit kan per email op klantenservice@theshopfactory.nl of telefonisch op telefoonnummer: 0854017989.

Geef bij missende onderdelen aan welke onderdelen u mist en wij zorgen er voor dat deze zo snel mogelijk worden nageleverd. Bij een niet goed werkend product door een fabricagefout kunt u de bestelling naar ons retour sturen, dit kan naar het adres onderaan deze pagina. De verzendkosten die u maakt om de bestelling aan ons retour te sturen worden door ons gecrediteerd op uw rekening. Het nieuwe product zonder gebreken wordt na ontvangst van de oude zo snel mogelijk verstuurd, uiteraard gebeurd dit ook weer op onze kosten. Voeg altijd een kopie van de originele factuur bij de zending!

Bovenstaande gevallen dienen binnen 5 dagen na ontvangst aan ons te zijn gemeld. Dit kan per email op klantenservice@theshopfactory.nl of telefonisch op telefoonnummer: 0854017989.

Retouradres

RolluikenOpMaat.NL

Neem contact met ons op voor het retouradres. (NB. dit is niet het adres in Amsterdam)

Klantenservice
Impressie






Verzending

1 - 5 werkdagen